NBA2K20 COMMUNITY DAY – I WAS INVITED TO PLAY NBA 2K20 EARLY!

by:

Fortnite

Video is ready, Click Here to View ×


I was blessed with the opportunity to be flown out to L.A. to play NBA 2K20 early!

Use Fortnite Creator Code: SINBOYPOOR

Don’t forget to click the 🔔 to get notified when I go live/upload!

ALL LIVE STREAMING HERE:

Made Of Brothers:

ALL Background Music By:

DaRon:

Stew:

Twitter:…

47 Replies to “NBA2K20 COMMUNITY DAY – I WAS INVITED TO PLAY NBA 2K20 EARLY!”

  1. Duke Dennis says:

    GLAD I GOT TO MEET YOU MY BOY 💯

  2. Haitian Bleu says:

    Big ups to you fam 💪👊 💯 Your a true humble dude . #BruteSquad

  3. where tbe to suck you off?

  4. GG BTW says:

    When you test your 99 overall can you equip different dribble moves and shots without buying ?

  5. Itstae2x says:

    Yk you a real nigga when you got the fade

  6. H.N. TAE says:

    Hell naw like flight say fuck the devs fuck u ronald and mike wang cause dey don't know what df dey doin i bet 2k20 is gon be trash like 2k18 and 19

  7. you forgot to shoutout bandit for the SF gang

  8. King iBeezey says:

    How they gon kill pure point forwards bro we got killed this year wtf fix the play sharps if they wanna fix guards

  9. D d says:

    Brother you deserve all the success you have had

  10. Jay Smooth04 says:

    Was it a big emphasis on arm length again ?

  11. JuJu says:

    MAN STOP APOLOGIZING FOR THE QUALITY WE WATCH THE VIDEOS CUZ OF YOU MY GUY

  12. you might never end up getting scanned or 1mill subsribers you to hollywood bruh. lmao and you almost 40 pipe down gamer ass nigga

  13. Ethan says:

    So can someone clarify to what extent can us Point Forwards dribble? Or they just doing us dirty?

  14. is it a height requirement for pg since we can’t create a dribbling sf?

  15. How can you build any build but point forward is gone lol wouldn’t that be in the any build categories lol

  16. U will Figure it out ! Any good 2k player always make a way just get in that lab 🧪

  17. Aizad Bilal says:

    Excited for Park and MyCareer…this week bout to be Crazy yo

  18. How to Lag says:

    2k20 is going to be the year where i go sweat mode , where i dont play with randoms , where my record will be godly . im going off😈

  19. Keep that grind bro as long you post a video

  20. Roach boy says:

    First time seeing u without a hat lol

  21. Limitations on badges???

  22. Jarius Bell says:

    So when the game drops for We start at 60, 75 or 85?

  23. What song is that on the intro 🔥🔥🔥

  24. Bully Vard says:

    Dam bro i thought i was subscribe just had to sub bro love yo vids bra u a inspiration for a young street nigga like myself dat wanna start YT !keep grinding the trenches are behind u blood!

  25. Duke Bain says:

    So what my boy gonna make on 2k20 😂😂😂😂

  26. Am nigga poorboy talk like he in an after game interview 🤣🤣🤣

  27. J Marvelous says:

    Much respect bro, keep grinding! 🔥💯💯

  28. Darnell Knox says:

    Great content my G!!!!

  29. Been here sense 30k 🔥🐏💯

  30. Keep grinding bro I'm be there one day you been one of my most favorite YouTubers ever 🔥🔥💪🐏💯

  31. Ivo Brown says:

    glad they invited somebody that’ll actually put in word of what the game actually needs

  32. Can you still momentum dribble ? Is it the same controls as 2k19?

  33. john teague says:

    the game is fixed fake and controlled to make you lose. for real it's a RIP off.  dont buy it.

  34. john teague says:

    the game is fixed fake and controlled to make you lose. for real it's a RIP off.  dont buy it.

  35. john teague says:

    the game is fixed fake and controlled to make you lose. for real it's a RIP off.  dont buy it.

  36. Bobby Beige says:

    I'd love to see a shot penalty for post backing. The further you post the less likely you are to make a shot/layup. Depending on the defender/badges.

  37. Bobby Beige says:

    Humble. Impressively humble. New Sub👌🏽🤙🏽🔥

  38. Poor boy with poor quality 🔥

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *